کد خبر: ۲۹۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: «ذخیرسازی» محصولات مورد نیاز شهروندان برای ایام منتهی به شب یلدا از در میادین میوه و تره بار انجام شده است.
ناطقان: سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در نشست با مدیران میادین میوه و تره بار پایتخت که همزمان با آغاز فروش ویژه شب یلدا برگزار شد، لزوم افزایش نظارت بر فعالیت بهره‌برداران و غرفه‌داران در این ایام را مورد تأکید قرار داد و افزود: کالا‌های تنظیم بازار که در اختیار میادین میوه و تره بار قرار می‌گیرند، باید با دقت و سرعت هر چه بیشتر در بین شهروندان توزیع شوند.

راد گفت:ذخیرسازی» و «کوه‌چینی» محصولات مورد نیاز شهروندان برای ایام منتهی به شب یلدا از جمله انار، هندوانه و انواع مرکبات در میادین میوه و تره بار صورت گرفته است و شهروندان می‌توانند با آرامش خاطر، ارزاق و مایحتاج مورد نظر خود از جمله اقلام یلدایی را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب از این مراکز تهیه کنند.

او با اشاره به اینکه مدیران میادین میوه و تره بار باید بر کیفیت محصولات به ویژه انواع میوه‌ها و سایر اقلام ویژه شب یلدا، حساسیت بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: قرار ما با شهروندان، عرضه محصولات با «کیفیت مطلوب» و «قیمت مناسب» است. از این رو در جهت ممانعت از عرضه احتمالی محصولات با کیفیت پایین از سوی بهره‌برداران به هیچ وجه مماشات نکنید.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان و تحقق هدف این سازمان در جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان، نیازمند همراهی و همدلی بهره‌برداران و غرفه‌داران است، خاطرنشان کرد: لازم است مدیران میادین میوه و تره بار با غرفه‌داران و بهره‌برداران جلسات توجیهی برگزار و بر لزوم احترام به شهروندان و تکریم مراجعه‌کنندگان از سوی کارگران غرفه‌ها تأکید کنند.

همچنین در این جلسه علی عفتی - معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران - ضمن تأکید بر اجرای دقیق و درست سخنان مدیرعامل این سازمان و با اعلام لغو هرگونه مرخصی تا پایان فروش ویژه شب یلدا، از مدیران میادین میوه و تره بار خواست تا کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان در این مراکز، در همه ایام به ویژه ایام منتهی به شب یلدا افزایش یابد.

 فروش ویژه شب یلدا که از صبح امروز (۲۵ آذر) در ۲۶۷ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران به منظور پاسخ‌گویی به نیاز‌های شهروندان آغاز شده است و تا شامگاه سه‌شنبه ۳۰ آذر (شب یلدا) ادامه دارد.
برچسب ها: دخیره سازی ، میوه ، بلدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین