کد خبر: ۲۹۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
ریاست جمهوری ترکیه از دیدار رئیس جمهوری این کشور با شماری از رهبران و مقامات آفریقایی در استانبول خبر دادند.
ناطقان:  به نقل از خبرگزاری آناتولی، ریاست جمهوری لیبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور در حاشیه سومین نشست شراکت ترکیه و آفریقا دیدارهای دوجانبه‌ای را با محمد یونس المنفی، رئیس شورای ریاستی لیبی، آبی احمد، نخست‌وزیر اتیوپی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرنوشت مبهم سرمایه ایرانی‌هایی که در ترکیه خانه می‌خرند - ایسنا


در بیانیه ریاست جمهوری ترکیه همچنین آمده است که اردوغان دیدارهایی را نیز با محمد ولد الغزوانی، رئیس جمهوری موریتانی، محمد عبدالله فرماجو، رئیس جمهور سومالی، محمد بخاری، رئیس جمهوری نیجریه، فائوستین آرچانگ توادرا، رئیس جمهوری آفریقای مرکزی و بپل کاگامه، رئیس جمهوری رواندا انجام داد.

طبق این گزارش این دیدارها در دفتر ریاست جمهوری در کاخ دولماباغچه پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران انجام شد و ریاست جمهوری ترکیه به جزئیات آنها اشاره‌ نکرده است.

اولین اجلاس مشارکت ترکیه و آفریقا در سال ۲۰۰۸ و دومین آن در سال ۲۰۱۴ برگزار شد و است سومین اجلاس نیز روز گذشته آغاز و امروز نیز ادامه می‌یابد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین