کد خبر: ۲۹۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
تیم ملی بوکس ایران در دومین مسابقه خود از تورنمنت پنج جانبه ارمنستان،‌ برابر گرجستان شکست خورد.
ناطقان:  تیم ملی بوکس ایران که به منظور حضور در تورنمنت تدارکاتی پنج جانبه ارمنستان راهی این کشور شده است، امروز (شنبه) ۲۷ آذر ۱۴۰۰ به مصاف تیم ملی گرجستان رفت و با نتیجه ۳ - ۲ شکست خورد.

باخت بوکسورهای ایران برابر گرجستان


طبق گفته علیرضا استکی این دیدار به دلایل نامعلوم تنها در ۵ وزن برگزار شده و گرجستان ۳ - ۲ پیروز این مسابقه شده است. پنج وزن دیگر تیم ملی ایران (سجاد عبادی‌پور، مهدی سرباز، میثم قشلاقی، طوفان شریفی و ایمان زمضان‌‍ور) برای این مسابقه حریفی نداشته‌اند.

تیم ملی ایران که به منظور آماده سازی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو عازم این مسابقات شده است، در مسابقه اول خود نیز با حساب ۵ - ۴ برابر تیم میزبان (ارمنستان) شکست خورد. شاگردان استکی در مسابقه سوم خود به مصاف اوکراین خواهند رفت.

این تورنمنت پنج جانبه با حضور تیم‌های روسیه، اوکراین، گرجستان، ارمنستان و ایران به میزبانی ارمنستان در شهر ایروان پیگیری می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین