کد خبر: ۲۹۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
معاون وزیر خدمات و زیرساخت های عمومی ونزوئلا با اعلام وقوع خرابکاری گسترده در شبکه برق این کشور، این «حمله شیطانی و مجرمانه» را محکوم کرد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه های ونزوئلا از وقوع خرابکاری گسترده در شبکه برق این کشور خبر می دهند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، «نستر رِورُل» (Nestor Reverol) معاون وزیر خدمات و زیرساخت های عمومی ونزوئلا در این خصوص اعلام کرد که مجتمع برق آبی «گوری» (Guri) در این کشور هدف حمله گسترده خرابکارانه ای قرار گرفت.

به گزارش این رسانه، معاون وزیر خدمات و زیرساخت های عمومی ونزوئلا با تأکید بر اینکه این حادثه حمله ای جدید به سیستم برق این کشور به شمار می آید، اضافه کرد: در تلاشیم تا این مشکل را برطرف کنیم. از مردم تقاضای کمک در این خصوص داریم تا بتوانیم بر این حمله شیطانی و مجرمانه غلبه کنیم.

آنطور که اسپوتنیک این خرابکاری را گزارش داد، حادثه باعث وقوع قطعی گسترده برق در شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلا شده است.

این حادثه ۱۵ ایالت از ۲۳ ایالت این کشور را تحت تأثیر خود قرار داده است.

ونزوئلا تا کنون بارها آمریکا را به دلیل دست داشتن در اقدامات تروریستی و خرابکارانه در این کشور به ویژه در شبکه برق محکوم کرده و بر عزم و اراده کاراکس در مقابله با اینگونه حملات تأکید کرده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین