کد خبر: ۲۹۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
دارایی نژاد گفت: با توجه به فراوانی بار و خرید میوه از سوی مغازه داران شب یلدا آرامی خواهیم داشت.
ناطقان: مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: در حال حاضر ۲ قلم پرتقاضا شب یلدا اعم از هندوانه و انار که توسط کشاورزان دپو شده بود، در حال عرضه است.

وی افزود: شب گذشته ۲۴ هزار تن بار اعم از صیفی، فرنگی جات و میوه همچون هندوانه، انار، کیوی، پرتقال، سیب، موز و گریپ فروت و ... به میدان عرضه شده است.

دارایی نژاد ادامه داد: با توجه به تقاضای بالا برای خرید هندوانه و انار شب یلدا، شب گذشته ۳ تا ۴ هزار تن انار و ۲ هزار تن هندوانه ورودی میدان بود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی قیمت هر کیلو هندوانه ساکاتا و نیاگارا را ۵ هزار تا ۷ هزار تومان و هندوانه بیضی مشکی را ۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو انار ساوه ۱۰ هزار تا ۱۸ هزار تومان، انار شیراز ۱۵ هزار تا ۲۸ هزار تومان، انار کاشمر ۱۰ هزار تا ۱۸ هزار تومان و انار دماوند ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو پرتقال با نرخ ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان، سیب قرمز ۱۰ هزار تا ۱۷ هزار تومان، سیب زرد ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار تومان، ازگیل ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار تومان، خرمالو شمال ۱۰ هزار تا ۱۸ هزار تومان و خرمالو کن ۲۰ هزار تا ۳۰ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به آغاز بارندگی و خرید محصول از سوی مغازه داران، قیمت میوه در ۲ روز باقی مانده تا شب یلدا تغییری نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به فراوانی بار و خرید میوه، صیفی و فرنگی جات از سوی مغازه داران و فروشگاه های زنجیره ای، شب یلدا آرامی خواهیم داشت و اتفاق خاصی در بازار رخ نخواهد داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین