کد خبر: ۲۹۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت متهمی خبر داد که پس از شنیدن جواب منفی در خواستگاری، ۱۰ خودرو را در محله دختر مورد علاقه‌اش تخریب کرده بود.
ناطقان: سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام خبر تخریب 10 خودرو توسط یک شرور، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تخریب 10 دستگاه خودرو در یک محل در دو روز در محدوده شهر ری، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، شناسایی و بازداشت عاملان این تخریب در دستور کار عوامل پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان ری و تیم عملیاتی کلانتری 131 شهرری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی، هویت عامل اصلی تخریب ها و مخفیگاه وی شناسایی شد.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، تیمهای عملیاتی پلیس امنیت و کلانتری 131 شهرری طی عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش بازداشت کرده و به پلیس امنیت این فرماندهی انتظامی شهرستان ری منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات انجام شده انگیزه خود را از تخریب خودروها واکنش به رد خواستگاری از دختری عنوان کرد که ساکن آن محدوده بود.

جلیلیان بیان کرد: متهم پس از اخذ شکایت شاکیان و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین