کد خبر: ۲۹۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
دفتر ریاست جمهوری روسیه با صدور بیانیه ای از گفتگوی تلفنی رؤسای جمهور روسیه و فرانسه درباره اوکراین، تقویت ثبات و امنیت در اروپا و توافق مسکو و واشنگتن در زمینه تضمین های امنیتی خبر داد.
ناطقان: ولادیمیر پوتین و امانوئل ماکرون رؤسای جمهور روسیه و فرانسه امروز سه شنبه در گفتگویی تلفنی در مورد مسائل مربوط به تقویت ثبات و امنیت در اروپا گفتگو کردند.

بر اساس اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر ریاست جمهوری روسیه با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد که پوتین و ماکرون در این تماسی تلفنی تقویت ثبات و امنیت در قاره اروپا را مورد بحث و تبال نظر قرار دادند.

در بیانیه کرملین در این باره آمده است: طرفین پیرامون حل و فصل مناقشه در اوکراین و موضوع تمایل کی‌یف به اجرای توافق مینسک گفتگو کردند. پوتین همچنین ماکرون را از کار بر توافق میان روسیه و ایالات متحده در زمینه تضمین های امنیتی مطلع کرد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه کرد: پوتین به موضوع محدودیت هایی که شبکه تلویزیونی راشا تودی در فرانسه با آن مواجه است، نیز در این رایزنی تلفنی اشاره کرد.
منبع: مهر
برچسب ها: پوتین ، ماکرون ، گفتگو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین