کد خبر: ۲۹۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
روغن کوهان شتر از بهترین داروهای طبیعی است که به روش سنتی تهیه می شود. این روغن برای انواع بیماریهای پادرد ، کمردرد، رماتیسم ، سیاتیک ، ترمیم شکستگی استخوان به کار می رود .این روغن جهت درمان قطعی درد موثر می باشد.در مناطقی که دارای آب و هوای خشک و در مجاورت کویر قرار گرفته است مصرف روغن کوهان شتر بالا است.روغن کوهان شتر ترکیبی از کوهان شتر و روغن های گرم مثل گزنه ،سقز، دارچین زنجبیل می باشد.درمان قطعی اگزما،پسوریازیس،ترک پاشنه و …
ناطقان: روغن کوهان شتر از بهترین داروهای طبیعی است که به روش سنتی تهیه می شود. این روغن برای انواع بیماریهای پادرد ، کمردرد، رماتیسم ، سیاتیک ، ترمیم شکستگی استخوان به کار می رود .این روغن جهت درمان قطعی درد موثر می باشد.در مناطقی که دارای آب و هوای خشک و در مجاورت کویر قرار گرفته است مصرف روغن کوهان شتر بالا است.روغن کوهان شتر ترکیبی از کوهان شتر و روغن های گرم مثل گزنه ،سقز، دارچین زنجبیل می باشد.درمان قطعی اگزما،پسوریازیس،ترک پاشنه و …

خواص روغن کوهان شتر:مسکن و معالج دردهای مفصلی ، آرتروز،رماتیسم ،سیاتیک ،گرفتگی عضلات و رگ به رگ شدگی. مفید برای کاستن دردهای استخوان،مفاصل،آرتروز و روماتیسم.

۱- روغن را صبح و شب در محل درد بمالید و ۵ دقیقه ماساژ دهید تا کاملا جذب بدن شود.

۲- اگر در محل درد مو باشد آنرا بتراشید.

۳- برای بار اول محل درد را با پارچه زبر مالش دهید تا پوست قرمز شود سپس روغن را بمالید.

۴- دارو را مقداری مصرف کنید که در یک هفته تمام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

این چنانچه با مقداری پودر زنجفیل مخلوط و روزی دو بار ، هر بار پنج دقیقه ، روی مفاصل دردناک ماساژ داده شود اثر بخشی بیشتری خواهد داشت.روغن کوهان شتر از بهترین داروهای طبیعی است که به روش سنتی تهیه می شود. این روغن برای انواع بیماریهای پادرد ، کمردرد، رماتیسم ، سیاتیک ، ترمیم شکستگی استخوان به کار می رود .این روغن جهت درمان قطعی درد موثر می باشد. از آنجایی که شهرستان کاشان آب و هوای خشک داشته و در مجاورت کویر قرار گرفته است این شهربه یکی از مراکز تولید روغن کوهان شتر تبدیل شده است.روغن کوهان شتر ترکیبی از کوهان شتر و روغن های گرم مثل گزنه ،سقز، دارچین زنجبیل می باشد.


برچسب ها: روغن ، کوهان شتر ، خواص
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین