کد خبر: ۲۹۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
فرمانده انتظامی استان یزد از درگیری پلیس با سوداگران مرگ در جاده‌های کویری این استان خبر داد و گفت: در این عملیات نفس‌گیر ۷۲۰ کیلوگرم هروئین و مقادیری سلاح جنگی کشف شد.
ناطقان: سردار عباسعلی بهدانی فرد عصر شنبه در جمع خبرنگاران از توقیف یک محموله بزرگ موادمخدر خبر داد و اظهار داشت: با درگیری پلیس با سوداگران مرگ در کویر، مقادیر قابل توجهی موادمخدر از نوع هروئین و شیشه و مقادیری سلاح جنگی کشف شد.

وی با بیان اینکه پلیس از عبور یک کاروان حمل موادمخدر از مرزهای شرقی کشور مطلع شد، افزود: توقیف این خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بهدانی فرد عنوان کرد: پس از شناسایی خودروی اشرار به دنبال تحقیقات گسترده پلیس، با ورود خودرو به محدوده استان یزد، دستور ایست توسط پلیس صادر شد اما قاچاقچیان اقدام به فرار و تیراندازی به سمت مسئولان کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد از درگیری شدید پلیس و قاچاقچیان خبر داد و افزود: پلیس ناچار به شلیک به خودروی اشرار شد که در پی این شلیک، خودرو دچار حریق شد.

بهدانی فرد بیان کرد: در بازرسی از بقایای خودرو ۷۲۰ کیلوگرم هروئین و شیشه کشف شد که از مرزهای شرقی کشور بارگیری شده بود به همراه یک قبضه سلاح آرپی چی ۷ به همراه ۶ گلوله مربوطه و ۳۹۹ فشنگ سلاح ام پی ۴ کشف شد.

وی ادامه داد: قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه و افزایش حجم آتش پلیس، فرار را بر قرار ترجیح داده و به دلیل شرایط محیطی و صعب العبور منطقه از محل متواری که تمهیدات لازم برای شناسایی و دستگیری آن‌ها صورت گرفت.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین