کد خبر: ۲۹۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
شبکه تلویزیونی طلوع از درگیری امروز میان نیروهای طالبان و افراد وابسته به عبدالحمید خراسانی فرمانده پلیس ولایت پنجشیر در افغانستان خبر می دهند.
ناطقان: به نقل از شبکه تلویزیونی طلوع، منابع محلی در پنجشیر واقع در افغانستان امروز یکشنبه اعلام کردند که میان نیروهای طالبان و افراد وابسته به عبدالحمید خراسانی فرمانده پلیس این ولایت درگیری مسلحانه روی داده است.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، فرمانده پلیس ولایت پنجشیر این خبر را تایید کرد و گفت که این درگیری پس از آن آغاز شد که نیروهای طالبان در شهرستان عنابه یک جوان بی‌گناه را با شلیک گلوله به قتل رساندند.

گفتنی است که پس از قتل این جوان از سوی نیروهای طالبان، مردم شهرستان عنابه دست به تظاهرات زده و جسد فرد کشته شده را به ساختمان فرمانداری ولایت پنجشیر انتقال داده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان تا کنون در این باره بیانیه ای صادر نکرده اند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین