کد خبر: ۲۹۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان حضوری است، گفت: اما امکان دارد باتوجه به شرایط کرونا و ورود سویه اُمیکرون این تصمیم تغییر کند، اما طبق آخرین مصوبات قرار است، امتحانات حضوری برگزار شود.
ناطقان: فرحناز قائدامینی ششم دی‌ماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش آمار بی‌سوادی در استان، اظهار کرد: آمار باسوادان در این استان بالاتر از میانگین کشوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق و گاز نباید انشعاب مدارس را به‌علت بدهی قطع کنند، همچنین مدارس نیز باید الگوی مصرف را رعایت کرده تا مشمول معافیت شوند، همچنین برای پرداخت بدهی‌های ماقبل سال ۹۸ باید فرجه‌ای برای تامین اعتبار در نظر گرفته شود.

وی در خصوص تعیین تکلیف مدارس تخریبی در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: به‌نظر می‌رسد با اختصاص اعتبارات محرومیت‌زدایی بحث نوسازی و بازسازی مدارس تخریبی در استان تسریع شود.

قائدامینی افزود: برخی مدارس چهارمحال و بختیاری فاقد حصار هستند و همین مسئله در ایام کرونا و تعطیلی مدارس موجب شد از فضای مدارس برای موضوعات دیگر استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان حضوری است، گفت: اما امکان دارد باتوجه به شرایط کرونا و ورود سویه اُمیکرون این تصمیم تغییر کند، اما طبق آخرین مصوبات قرار است، امتحانات حضوری برگزار شود، در حال حاضر آموزش در مدارس به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و در کلاس‌های درسی که تعداد دانش‌آموزان بالا است، دانش‌آموزان گروه‌بندی شده‌اند و حداقل دو روز در هفته در مدرسه حضور پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در بازگشایی مدارس بحث رنگ‌بندی مدنظر نبود، عنوان کرد: بیش‌ترین تاکید در حال حاضر در مدارس بر بحث تهویه، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است، باتوجه به سردسیر بودن چهارمحال و بختیاری مدارس نیازمند تهویه هستند، اما اعتبار لازم برای تهیه تهویه وجود ندارد، برای تعدادی از مدارس با استفاده از ظرفیت خیرین تهویه تهیه شد، اما بسیاری از مدارس نیازمند تهویه هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین