کد خبر: ۲۹۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق مسلح که از دختران اخاذی می‌کردند، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: براساس اخبار به دست آمده مبنی بر سرقت از شهروندان به خصوص دختران جوان توسط ۲ سرنشین یک خودروی مدل بالا به همراه یک قبضه سلاح کلت ساچمه ای، موضوع در دستور کار عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفت.

وی افزود: عوامل عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به اطلاعات کسب شده از سارقان در یکی از خیابان ها، خودروی مدل بالایی را که با دو نفر سرنشین در کنار خیابان در حال صحبت با ۲ خانم بود، مشاهده کردند که خودرو را زیر نظر قرار داده و مشاهده شد هر ۲ خانم سوار بر خودرو شده و حرکت کردند که بلافاصله ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و مسیر خودرو را مسدود و متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ امیری تصریح کرد: در بازرسی اولیه از متهمان یک قبضه کلت کمری ساچمه‌ای کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرائم خود اعتراف کردند که با فریب دختران جوان با پوشش خودروی مدل بالا آن‌ها را سوار و در مسیر با تهدید سلاح اقدام به اخاذی و سرقت اشیاء قیمتی آنان می‌کردند.

به گفته سرهنگ امیری تاکنون ۵ شاکی در این خصوص شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین