کد خبر: ۲۹۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران از اسیدپاشی روی سه زن در شهریار خبر داد.
ناطقان: سه زن که سه شنبه برای ورزش صبحگاهی به بوستانی در شهرک «مریم» شهریار رفته و مشغول ورزش شدند، توسط مرد جوانی که ماسک به صورت و یک پالتو بلند به تن داشت، مورد حمله با اسید قرار گرفتند.

وی افزود: این مرد جوان از پشت سر به خانم ها نزدیک شد و محتویات یک بطری را روی آن‌ها خالی کرد، دقایقی بعد سه زن با فریاد مردم دیگر را متوجه حادثه کردند.

معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران گفت: با اعلام موضوع به پلیس تحقیقات در این باره آغاز و سه زن که روی ان‌ها اسید پاشیده شده بود به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان داد یکی از زنان از ناحیه پشت پا و دست دچار سوختگی شدند و دو نفر دیگر فقط لباس‌هایشان سوخته است.

سرهنگ مهدی سرپناه با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات اولیه با شناسایی هویت عامل اسیدپاشی در شهریار مشخص شد، متهم دچار مشکلات روحی است و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین