کد خبر: ۲۹۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
سردار حمید هداوند، جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: بحمدالله با هماهنگی و هم افزایی که بین بسیاری از دستگاه های مسوول در حوزه مقابله با معتادان متجاهر داریم در آینده نزدیک شاهد جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح پایتخت خواهیم بود.
ناطقان: وی با تاکید بر اینکه جمع آوری معتادان بطور حتم می تواند در رفع برخی از آسیب ها و مشکلات اجتماعی تاثیر گذار باشد عنوان داشت: در حقیقت معتادان متجاهر عامل وقوع برخی از جرایم از جمله سرقت های خرد می باشند که جمع آوری و ساماندهی این معضل می تواند تاثیر مستقیمی در کاهش سرقت داشته باشد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: لازم است با بازنگری در برخی از آیین نامه ها و قوانین اقدامات بایسته در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر که دارای منع پذیرش هستند بعمل آید.

وی افزود: در خصوص ساماندهی معتادان منع پذیرش که دارای زخم باز، بیماریهای مسری و ... هستند اقدامی جهادی شود و این افراد هم از سطح جامعه جمع آوری و ساماندهی شوند.

سردار هداوند گفت: با اقدام ابتکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حال حاضر معتادان در مرکز سروش پذیرش و پس از سم زدایی به آنها مهارت آموزی می شود که پس از ترخیص از مرکز بتواند امرار معاش خود را داشته باشد.

وی افزود: ساماندهی محله فرحزاد که سالهای سال مرکز و پاتوق معتادان و خرده فروشان مواد مخدر بوده بصورت ویژه در دستور کار است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین