کد خبر: ۲۹۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه کمک‌های امدادی ارسالی با همکاری سپاه و ارتش امروز به مناطق سیل‌زده می‌رسد، گفت: وضعیت مردم در کنارک سیستان و بلوچستان نسبت به استان‌های دیگر وخیم‌تر است.
ناطقان: پیرحسین کولیوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان میناب، اظهار داشت: بزرگترین محموله کمک‌رسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور با همکاری سپاه و ارتش، امشب فرستاده می‌شود.

وی افزود: استان‌های هرمزگان، کرمان و فارس شرایط پایدارتر است، اما در کنارک و سیستان و بلوچستان وضعیت ناراحت‌کننده‌ای وجود دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه بر اثر سیل سه روز گذشته در میناب ۷۵۰ خانواده اسکان اضطراری یافتند و به بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر معرض در سیل امدادرسانی شده است، خاطرنشان ساخت: این امدادرسانی شامل توزیع چادر، پتو و  مواد غذایی بوده است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین