کد خبر: ۲۹۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
سخنگوی اورژانس کشور گفت، ۳۱ استان کشور تحت تاثیر بارش‌ها و باد شدید هستند و این اتفاق آسیب‌هایی به زیرساخت‌های عمومی این استان‌ها وارد کرده است.
ناطقان: مجتبی خالدی روز چهارشنبه افزود:‌ با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی درخصوص بارش شدید باران، برف و وزش شدید باد در سطح کشور و رصد مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دریافت اطلاعت مراکز EOC دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مجموع ۳۱ استان تحت تاثیر سامانه های بارشی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: شدت بارش هایی در استان های بوشهر، هرمزگان، جنوب استان های کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان و در نواحی مرکزی و شمالی خراسان جنوبی و خوزستان به وقوع پیوست که منجر به آبگرفتگی منازل مسکونی، معابر عمومی، انسداد مسیرهای اصلی و فرعی و آسیب به زیرساخت های عمومی، قطعی برق و آب، آبگرفتگی مراکز حوزه سلامت و آسیب و نیز برخی مراکز درمانی و بهداشتی، حریق منازل مسکونی به دلیل اتصال برق شد.

خالدی همچین گفت: طی این حوادث ۲۶ نفر مصدوم و ۱۰ نفر جان خود را در استان های فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان از دست دادند.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی بیش از ۳۰۰ خانم باردار پرخطر و بیماران خاص از مناطق پر خطر به مناطق امن انتقال یافتند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: 31استان ، بارش ، باد شدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین