کد خبر: ۲۹۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
سخنگوی صنعت برق گفت: برق هیچ صنعتی از اول پاییز تاکنون در کشور قطع نشده است.
ناطقان: «مصطفی رجبی‌مشهدی» افزود: اولویت بندی شدن مصرف برق صنایع فولاد، به دلیل افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت‌های تامین سوخت در فصل زمستان است و تاکنون برق هیچ صنعتی قطع نشده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از قطعی برق باید محدودیت هایی مانند ممنوعیت استخراج رمز ارزهای دیجیتال و اولویت بندی برق صنایع انجام شود.

نگرانی از تامین سوخت به موقع برای نیروگاه ها یکی از دغدغه های صنعت برق است و بر همین اساس و با هدف پیشگری از خاموشی اقدام هایی در دستور کار قرار گرفته است.

چندی پیش هم وزیر نیرو گفت: مشترکانی که در اوج بار تابستانی بیش از سطح الگوهای تعیین شده مصرف برق، صرفه‌جویی کنند مشوق‌هایی به میزان ۲ برابر نرخ خرید تضمینی برق دریافت خواهند کرد.

«علی‌اکبر محرابیان» در پاسخ به خبرنگار ایرنا افزود: اوج بار تابستانی حدود یک ماه است و اگر مشترکی در این یک ماه رعایت کند نه تنها قبض رایگان دریافت خواهد کرد بلکه به میزانی که صرفه‌جویی کرده و به نرخ ۲ برابر خرید تضمینی برق پاداش خواهد گرفت و می‌تواند پول خود را به طور نقد از شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) دریافت دارد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: برق ، صنعت ، قطع شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین