کد خبر: ۲۹۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان یزد مطالب مطرح شده مبنی بر عرضه گوشت شترمرغ‌های بیمار و مرده در یزد را سناریوسازی و کذب خواند.
ناطقان: دکتر «سید مهدی موسوی‌پور» در مورد انتشار خبری مبنی بر ورود شترمرغ‌های مریض و عرضه گوشت‌های حرام در یزد گفت: اداره کل دامپزشکی استان نظارت کاملی بر فرایند تولید تا عرضه انواع فراورده‌های خام دامی دارد و طرح چنین موضوعی کاملاً خلاف واقع و سناریوسازی است.

عرضه گوشت شترمرغ‌های بیمار و مرده در یزد؛ واقعیت یا سناریوسازی؟


گفتنی است؛ در خبر مذکور عنوان شده که حدود ۶۰ درصد از پرورش‌دهندگان شترمرغ در استان از سال گذشته تاکنون از این شغل خارج شده‌اند که علت آن نیز عدم حمایت مسئولان جهادکشاورزی در تخصیص نهاده و همچنین نبود نظارت اداره کل دامپزشکی در جلوگیری از ورود شترمرغ از استانهای همجوار است.

همچنین طرح شده است که واحدهای پرورش شترمرغ در یزد به علت عدم اختصاص نهاده دولتی مجبور به تهیه و استفاده از نهاده با قیمت آزاد هستند و این در حالیست که در استانهای همجوار به دلیل فراوانی نهاده دولتی، قیمت تمام شده در هنگام عرضه به بازار کمتر از داخل استان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین