کد خبر: ۲۹۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کیهان با انتقاد از کسانی که شعار"نه شرقی نه غربی" را در باره مذاکرات با روسیه و چین مطرح می کنند نوشت: مدعیان اصلاحات با ادعاهای مضحک روسیه را آماج هجمه و حمله قرار می‌دهند.این جریان حتی در مواجهه با شعارهای انقلاب هم همین رویه را در پیش گرفته‌، حال آنکه در شعار «نه شرقی، نه غربی» مراد از مفاهیم غرب و شرق؛ جهت‌های جغرافیایی نیست بلکه این شعار ناظر بر جهان دو قطبی در آن روزگار بوده است.
ناطقان: کیهان با انتقاد از کسانی که شعار"نه شرقی نه غربی" را در باره مذاکرات با روسیه و چین مطرح می کنند نوشت: مدعیان اصلاحات با ادعاهای مضحک روسیه را آماج هجمه و حمله قرار می‌دهند.این جریان حتی در مواجهه با شعارهای انقلاب هم همین رویه را در پیش گرفته‌، حال آنکه در شعار «نه شرقی، نه غربی» مراد از مفاهیم غرب و شرق؛ جهت‌های جغرافیایی نیست بلکه این شعار ناظر بر جهان دو قطبی در آن روزگار بوده است.

کیهان: شعار " نه شرقی نه غربی" مال قدیم بود

نکته مهم دیگر این است که این ایران نیست که روابط تجاری (آنچنان‌که منافع کشور در آن حاصل شود) با اروپا و آمریکا را قطع کرده بلکه این آمریکا و اروپا هستند که با تحریم‌ها و عدم همکاری راه را مسدود کرده‌اند. نمونه واضح این موضوع قراردادهای امضا شده پس از برجام میان ایران و شرکت‌های اروپایی و به خصوص فرانسوی (نظیر توتال، ایرباس، پژو و...) بود که این شرکت‌ها تنها چند ماه پس از آمدن به ایران و در حالی که ایران به تمام تعهداتش عمل کرده بود به بهانه خروج آمریکا از برجام از کشور خارج شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین