کد خبر: ۲۹۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
عضو هیئت رئیسه مجلس؛
محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه با این قیمتی که در حال حاضر مردم ما در ایران خودرو می‌خرند می‌توانند خودرو‌های خیلی بهتری را در اقصی نقاط دنیا خریداری کنند گفت: برای کیفیت پایین و قیمت بالای خودرو‌های داخلی، سوالات بسیاری از وزیر صمت در دستور کار مجلس است که در روز‌های آینده بايد در صحن مجلس به آنها و قول‌هایی که روز رای اعتماد داده، پاسخ دهد.
ناطقان: عضو هیئت رئیسه مجلس: برای کیفیت پایین و قیمت بالای خودرو‌های داخلی، سوالات بسیاری از وزیر صمت در دستور کار مجلس است که در روز‌های آینده بايد در صحن مجلس به آنها و قول‌هایی که روز رای اعتماد داده، پاسخ دهد.

احضار وزیر صمت به مجلس در پی افزایش قیمت خودرو | عضو کمیسیون - اقتصاد 24


آقای محمد رشیدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: سوالات ما درباره کیفیت پایین خودرو‌های داخلی و همچنین شکاف قیمتی بین کارخانه و بازار آزاد است چرا که شاهد بودیم با افزایش قیمت کارخانه، این شکاف بیشتر هم شده و تغییری در کیفیت خودرو‌ها ایجاد نشده است.

وی گفت: تا زمانی که رقابت ایجاد نکنیم نمی‌توانیم کیفیت خودرو را افزایش دهیم، با این قیمتی که در حال حاضر مردم ما در ایران خودرو می‌خرند می‌توانند خودرو‌های خیلی بهتری را در اقصی نقاط دنیا خریداری کنند.
تلگرام عصر ایران

رشیدی افزود: ما سال‌ها با عنوان حمایت از تولید ملی به مردم اجحاف کرده ایم و کیفیت خودروی ملی ما هر سال کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: آمار کشته‌ها و تصادف‌های هر روزه ما فقط به دلیل بی احتیاطی رانندگان نیست بلکه به کیفیت پایین خودرو‌ها هم مربوط می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین