کد خبر: ۲۹۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی امروز تهران را روان گزارش کرد.
ناطقان:  سرهنگ علی اصغر شریفی، گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبحگاه پنج شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران بودیم.

ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌ های پایتخت



وی ادامه داد: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

سرهنگ شریفی افزود: امروز روز پنج شنبه است و روز خلوتی معابر به همین دلیل ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بهره ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند، چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت بالا همیشه خطر ساز می‌باشد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین