کد خبر: ۲۹۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
نایب رئیس مجلس:
عبدالرضا مصری با بیان اینکه هر نفر اشتغال دولتی ۱۵۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد، عنوان کرد: اگر این مجتمع با حواشی خودش ۱۰ هزار نفر را به کار بگیرد، چه رقم زیادی را از دوش دولت برداشته است‌. دست سرمایه‌گذار را می‌بوسم و امیدوارم کشور دست هر چی سرمایه‌بر هست را قطع کنند.
ناطقان: عبدالرضا مصری پنج‌شنبه ۲۳ دی در آیین تکمیل ظرفیت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب که با حضور وزیر صمت برگزار شد، گفت:  مردم این منطقه در امور خیر و تامین زیرساخت‌ها همیشه مشارکت دارند و امروز نیز این روحیه خیرخواهی در مردم لامرد ادامه دارد.

او افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به ظرفیت‌های کشور اشاره می‌کنند و اقتصاد را عامل سلطه و نفوذ می‌دانند که می‌تواند محوری برای همه حریم‌های کشور باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر  تولید انبوه و با کیفیت، توزیع عدالت محور و مصرف بر اساس عدم اسراف تاکید دارند، عنوان کرد: رهبری مهم‌ترین ضعف اقتصاد را وابستگی به نفت و نگاه به خارج و دولتی بودن بخشی از اقتصاد می‌دانند.

مصری اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه برون رفت و شفابخش اقتصاد ماست، رکن فرمایش رهبری در ۱۰ سال گذشته معطوف به تولید است. امروز بزرگترین مشکل ما غیر از تورم و گرانی بیکاری است که تولید راهکار اصلی حل این مشکل است.

او با بیان اینکه هر نفر اشتغال دولتی ۱۵۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد، عنوان کرد: اگر این مجتمع با حواشی خودش ۱۰ هزار نفر را به کار بگیرد، چه رقم زیادی را از دوش دولت برداشته است‌. دست سرمایه‌گذار را می‌بوسم و امیدوارم کشور دست هر چی سرمایه‌بر هست را قطع کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین