کد خبر: ۲۹۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
متخصصان نکاتی را برای کاهش شدت حالت چانه دوتایی پیشنهاد کرده اند.
ناطقان: هیچ راه حل جادویی و سریعی برای مشکل چانه دوتایی که به شکل چربی انباشته در نواحی کام و چانه ظاهر می‌شود، وجود ندارد؛ اما متخصصان چند نکته را پیشنهاد می‌کنند که به کاهش شدت آن کمک می‌کند.

برخی به دلایل متعددی از جمله چربی اضافی در بدن و نیز افزایش سن، دچار مشکل چانه دوتایی می‌شوند.

برخی از موارد به عوامل ژنتیکی مرتبط هستند و این مشکل برای مردان و زنان در هر سنی ممکن است عارض شود.

برای رهایی از این مشکل تمرینات زیادی وجود دارد که برای تقویت عضلات گردن و سفت شدن پوست باید انجام شوند تا مشکل کاهش پیدا کند.

در این زمینه تمرینات متعددی توصیه می‌شود از جمله:

تمرین ترقوه: نوک انگشتان خود را روی استخوان ترقوه قرار دهید، چانه خود را به سمت سقف بالا بیاورید و انگشتان خود را فشار دهید تا عضلات گردن کشیده شوند و تمرین را هر بار به مدت ۵ ثانیه تکرار کنید.

تمرین گرفتن دست: مشت خود را زیر چانه قرار دهید و به آرامی دهان خود را باز و بسته کنید و با مشت زیر چانه که منجر به حرکت عضلات گردن می‌شود مقاومت کنید. تمرین را ۵ بار تکرار کنید.

ورزش دهان: دهان خود را به شدت باز کنید و زبان خود را بیرون بیاورید تا زمانی که احساس کنید عضلات فک شما کار می‌کنند و این کار را ۵ بار تکرار کنید.

ورزش صورت: صورت خود را بالا بیاورید و چند ثانیه به سقف نگاه کنید، این کار باید تا زمانی ادامه یابد که در گردن خود کشش را احساس کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین