کد خبر: ۲۹۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
امام جمعه رفسنجان کرمان:
حجت الاسلام اصغر عسکری با بیان اینکه در این شهر دنبال مکانی امن و مجهز برای دوچرخه سواری بانوان به دور از چشم نامحرمان هستیم گفت: دوچرخه سواری حرام ذاتی نیست اما دوچرخه سواری خانم ها باید حرمت داشته باشد در حضور مردان و در ملا عام به صلاح آنها و جامعه نیست.
ناطقان: حجت الاسلام اصغر عسکری عصر شنبه در جمع نمایندگان اقشار مختلف مردمی افزود: به عنوان یک طلبه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می‌ دانم و این سخنان را از سر دلسوزی و خیرخواهی با نیت ارشاد و هدایت جامعه مطرح می کنم.

وی اظهارداشت: دوچرخه سواری حرام ذاتی نیست اما دوچرخه سواری خانم ها باید حرمت داشته باشد در حضور مردان و در ملا عام به صلاح آنها و جامعه نیست.

عسکری گفت: با شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره تربیت بدنی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها صحبت کردیم که فضای امنی در یکی از نقاط شهر فراهم شود که خانم ها دوچرخه سواری کنند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از این هم در یکی از هنرستان های شهر مکانی را فراهم کردیم و تجهیزات و دوچرخه هم خریداری شد که بانوان بتوانند به دور از چشم نامحرمان از ورزش دوچرخه سواری استفاده کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین