کد خبر: ۲۹۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
عباس عظیمی از آخرین وضعیت اکبر ساعتچی و اسفندیار قره‌باغی، هنرمندان پیشکسوت حوزه خوشنویسی و موسیقی گفت.
ناطقان:  عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در مورد آخرین وضعیت اکبر ساعتچی، هنرمند پیشکسوت عرصه خوشنویسی که شامگاه چهارشنبه ۲۲ دی در پی حادثه رانندگی دچار آسیب‌دیدگی شد و مادرش را نیز از دست داد به خبرآنلاین چنین گفت: «ایشان از قزوین به بیمارستان امام حسین منتقل شده‌اند و متاسفانه علاوه بر شکستگی لگن دچار خونریزی داخلی هم هستند و در بیمارستان در حال بررسی‌اند که علت این خونریزی داخلی را دریباند.»


هنرمند خوشنویس دچار سانحه رانندگی شد / اکبر ساعتچی به سوگ مادر نشست

او در مورد آخرین وضعیت اسفندیار قره‌باغی، هنرمند به‌نام آذربایجان شرقی در حوزه موسیقی نیز گفت: «شامگاه پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه، بعد از قزوین و دیدار با اکبر ساعتچی، به تبریز رفتم و جویای احوال استاد قره‌باغی شدم که در بیمارستان حضرت ولیعصر تبریز بستری هستند. قرار بود ام‌آرآی ایشان انجام شود تا دریابند ناپایداری وضعیت‌شان به چه دلیل بوده است.» 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین