کد خبر: ۲۹۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۱
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با "ناطقان":
مجید نصیرایی نماینده مردم طبس پیگیری برنامه های زودبازده برای تقویت معاش مردم را ضرورت شرایط امروز دانست و تاکید کرد: در این رابطه وزارت کار برای تقویت مشاغل کوچک و خانگی برنامه‌ای تدوین کرده که لازم است با اجرای دقیق و کارشناسی دنبال شود و با ایجاد مشاغل ارزان و زودبازده یک فضای امید برای جوانان ایجاد کرد.
مجید نصیرایی، عضو فراکسیون روحانیون مجلس در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" به ابهامات ایجاد شده در فضای رسانه‌ای پیرامون ایجاد مشاغل کوچک و خانگی واکنش نشان داد و گفت: بدون تعارف برای علاج درد بیکاری و فقر باید اقدام عاجل کرد و طرح‌های بلند مدت و ایده‌های بزرگ خوب است ولی برای امروز مردم نان شب نمی‌شود.


پیام حجت الاسلام نصیرایی به مناسبت ۲۲بهمن ماه - حجت الاسلام مجید نصیرایی |  حجت الاسلام مجید نصیرایی


نماینده مردم طبس پیگیری برنامه های زودبازده برای تقویت معاش مردم را ضرورت شرایط امروز دانست و تاکید کرد: در این رابطه وزارت کار برای تقویت مشاغل کوچک و خانگی برنامه‌ای تدوین کرده که لازم است با اجرای دقیق و کارشناسی دنبال شود و با ایجاد مشاغل ارزان و زودبازده یک فضای امید برای جوانان ایجاد کرد.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درخصوص ایده حجت اله عبدالملکی برای ایجاد شغل با یک میلیون تومان و واکنش‌های گسترده نسبت به آن گفت: حقیقتا اینکه امروز خودمان را مشغول حواشی کنیم درد مردم را دوا نمی‌کند و همه باید کمک کنیم که تیم جوان دولت جدید با فوریت و دقت همه ظرفیت‌های موجود در کشور را فعال کنند و مقداری از آلام این مردم نجیب زیر سایه تحریم‌های ناجوانمردانه را التیام دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین