کد خبر: ۲۹۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
سرپرست معاونت امور استان‌ها در حکمی، محمدباقر اعلمی را به عنوان سرپرست جدید شبکه تلویزیونی «شما» منصوب کرد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، محمد مهدی رحمتی در حکمی، محمد باقر اعلمی را به عنوان سرپرست شبکه «شما» منصوب کرد.

در حکم سرپرست معاونت امور استان‌ها خطاب به اعلمی آمده است: شبکه شما به عنوان شبکه مردم ایران و نماینده شبکه‌های استانی، باید تصویر تمام‌نمای ایران و ایرانی باشد تا موجب ارتقاء سرمایه اجتماعی، وحدت، همگرایی و وفاع عمومی شود.

وی به وظایف مهم مدیریت این شبکه نیز اشاره و خاطرنشان کرده است: توجه ویژه به بیانیه گام دوم و اسناد بالادستی سازمان، تهیه سند تحول شبکه با راهبرد گردشگری و رویکرد عدالت‌گستری و هویت‌محوری، بازطراحی جدول پخش حرفه‌ای، پخش فاخرترین تولیدات استان‌ها، توجه به رویکرد مطالبه‌گری، ایجاد رقابت سالم و هدفمند میان شبکه‌های استانی و پوشش رسانه‌ای رخدادهای مهم فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی و اقتصادی استان‌ها از جمله این وظایف به شمار می‌روند.

محمد باقر اعلمی تا پیش از این مدیریت تامین و آرشیو مرکز سیمای استان‌ها را بر عهده داشته و حکم سرپرستی شبکه شما نیز با حفظ این سمت صادر شده است.
منبع: مشرق
برچسب ها: مدیر ، شبکه شما ، تغییر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین