کد خبر: ۳۰۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
بازار رمز ارزها پس از افت شدید در هفته گذشته، امروز آرام گرفت و بیشتر ۱۰ رمز ارز صدرنشین بازار با افزایش قیمت مواجه شدند.
ناطقان: نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. در حالی که در روزهای گذشته بازار به شدت با افت قیمت مواجه بود امروز، اندکی ثبات یافته و قیمت‌ها رشد کرده و ۶ ارز صدرنشین بازار رمز ارزها با افزایش قیمت مواجه شدند.

بر اساس رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، بهای بیت‌کوین با افزایش ۴.۷۰ درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۳۶ هزار و ۳۷۸ دلار معامله شد. این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارزها در هفته‌ای که گذشت کاهش قیمت ۱۳درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۹۸ رمز ارز رسیده است.

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین به ۴۲.۱ درصد رسیده و تسلط اتریوم در این بازار نیز ۱۷.۵ درصد است. روند کاهشی قیمت ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت، باعث شد ارزش این بازار اکنون از یک هزار و ۶۲۹ میلیارد دلار عبور کند.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۶۸۵ میلیارد و ۴۱۸ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۲۸۵ میلیارد و ۳۳۰ دلار رسیده است.

رشد قیمت بیت‌کوین و اتریوم

نرخ بیت‌کوین که روز گذشته در کانال ۳۵ هزار دلار بود، امروز به قیمت ۳۶ هزار و ۳۷۶ دلار در بازار معامله شد. قیمت اتریوم نیز امروز به ۲ هزار و ۴۱۳ دلار رسیده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۳۷۱ دلار و ۳۷ سنت، سولانا (Solana) ۹۲ دلار و ۱۴ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۳ سنت، ریپل (XRP) ۵۹ سنت، ترا  (Terra)۶۵ دلار و ۵۲ سنت و دوج‌کوین (Dogecin) با قیمت ۱۳ سنت معامله شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین