کد خبر: ۳۰۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
بانک ملی ایران ادعای نشت اطلاعات مشتریان این بانک را تکذیب کرد.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، به دنبال طرح برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان ، این بانک طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بانک ملی ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و غیر حضوری به موازات توسعه سرویس ها و زیرساخت های مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را نیز همواره مد نظر داشته است. در عین حال این بانک همواره از تجهیزات، کنترل ها، سیاست ها و روال های امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردها و روش ها و الزامات بالادستی به منظور ارتقای مداوم سازمان دهی امنیت اطلاعات بهره جسته است .

در این اطلاعیه آمده است : بانک ملی ایران با توجه به اعتماد بالای مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آنها و نیز به منظور شفاف سازی موضوع ، این ادعا را به سرعت پیگیری کرد و تیم های امنیت اطلاعات این بانک و شرکت های زیرمجموعه به منظور سنجش این ادعا نسبت به بررسی اطلاعات سامانه ها اقدام کردند و در حال حاضر نیز بررسی ها ادامه دارد، اما هیچ نتیجه ای مبنی بر صحت این ادعا حاصل نشده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین