کد خبر: ۳۰۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی نکاتی را درباره برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد و گفت: حفظ جان مردم برای ما از همه چیز مهمتر است و اگر ستاد مقابله با کرونا تشخیص دهد که نباید این راهپیمایی برگزار نشود، قطعاً برگزار نخواهد شد و از اعضای ستاد می‌خواهیم که از اکنون درباره قطعیت در برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن سخنی نگویند و باید شرایط کرونایی را رصد کرد.
ناطقان:  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آخرین جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد: اگر روند کرونا روند صعودی باشد راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن برگزار نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: حفظ جان مردم برای ما از همه چیز مهمتر است و اگر ستاد مقابله با کرونا تشخیص دهد که نباید این راهپیمایی برگزار نشود، قطعاً برگزار نخواهد شد و از اعضای ستاد می‌خواهیم که از اکنون درباره قطعیت در برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن سخنی نگویند و باید شرایط کرونایی را رصد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین