کد خبر: ۳۰۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام آغاز خیز جدید کرونا در استان خوزستان از قرار گرفتن ۱۰ شهر استان در وضعیت زرد خبر داد.
ناطقان: دکتر محمدحسین سرمست، در جمع خبرنگاران گفت: مطابق جدیدترین رنگ‌بندی شیوع کرونا در استان خوزستان ۱۰ شهر شامل اهواز ، کارون ، هویزه، شوش ، دزفول ، مسجدسلیمان، رامهرمز ، امیدیه ، آغاجری و بهبهان در وضعیت زرد قرار گرفتند و مابقی شهرها در وضعیت آبی هستند.

وی افزود: در پی انتشار سریع و گسترده سوش امیکرون، کشور و استان خوزستان درگیر موج جدید بیماری کرونا شده‌اند که ضروری است برای مهار و مقابله با آن تمهیدات ویژه اندیشیده شود.

دکتر سرمست در پایان با درخواست از مردم جهت مراقبت و هوشیاری نسبت به وضعیت خطرناک کرونا گفت: از همه هم‌استانی.ها درخواست داریم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه تزریق دوز سوم واکسن را با جدیت دنبال کنند. ضمن استفاده اصولی و درست از ماسک، از هرگونه تردد ، مسافرت و تجمع غیرضروری خودداری کنند و هرگونه علائم شبه سرماخوردگی را نشانه امیکرون بدانند و ضمن شروع درمان، خود را قرنطینه و برای جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران، ارتباطات خود را به شدت محدود کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین