کد خبر: ۳۰۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپی که به ازای سرقت از شهروندان روزانه ۴۰ میلیون ریال دستمزد می‌گرفت، خبر داد.
ناطقان: به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط ۲ موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در شهرک "قدس" تیم عملیات کلانتری مسئولیت شناسایی متهمان را برعهده گرفتند و گشت زنی‌های انتظامی افزایش یافت.

وی افزود: ماموران این کلانتری با انجام چند عملیات پلیسی در نهایت موتورسواران را هنگام موبایل قاپی از شهروندی مشاهده و بلافاصله با اجرای طرح مهار سارقان، پس از مدتی تعقیب و گریز یکی از موتورسواران را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از وی ۳ دستگاه تلفن مسروقه و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری و اعتراف به جرم ارتکابی در خصوص وجه نقد کشف شده، اظهار کرد، روزانه مبلغ ۴۰ میلیون ریال به ازای همکاری در موبایل قاپی از متهم متواری دریافت می‌کرده است.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین