کد خبر: ۳۰۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که یحیی گل محمدی روز سه شنبه به تمرینات این تیم برمی‌گردد و می‌گوید به خاطر هواداران برگشته است!
ناطقان: چهارشنبه هفته گذشته یحیی گل محمدی استعفای خود را از طریق واتس آپ برای رضا درویش و افشین پیروانی ارسال کرد و از آن روز به بعد هنوز در تمرینات این تیم آفتابی نشده است!

او تلفن خودش را خاموش کرده و تا پنج شنبه شب گذشته حاضر به پاسخگویی به تماس‌های رضا درویش مدیرعامل جدید این باشگاه نشد. سرمربی پرسپولیس در نهایت با رضا درویش گفت‌وگوی تلفنی انجام داد و سه شرط را برای بازگشت خود گذاشت.

هرچند بعید است رضا درویش بتواند سه شرط گل محمدی شامل؛ رساندن دریافتی بازیکنان به ۵۰ درصد، اعلام بودجه باشگاه برای نقل و انتقالات و احتمالا زمین تمرین مناسب را برآورده کند اما سرمربی پرسپولیس قصد دارد برگردد و اعلام کند به خاطر هواداران این تیم و به خواست آنها بازگشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین