کد خبر: ۳۰۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
ستاد مقابله با کرونا در روسیه امروز آخرین گزارش خود در مورد آمار کرونا در این کشور را منتشر کرد که حاکی از افزایش روزانه شمار بیماران است و باتوجه به این وضعیت دورکاری کارکنان مجددا از سرگرفته می شود.
ناطقان: ستاد مقابله با کرونا در روسیه روز سه شنبه در آخرین گزارش خود اعلام کرد که در ۲۴ ساعت اخیر ۱۲۵ هزار و ۸۳۶ نفر به کرونا مبتلا یا تست کرونای آنها مثبت تشخیص داده شده است که بیش از ۱۷ هزار نفر در بیمارستان ها بستری شدند.  

این رقم از آمار دیروز بیماران کرونایی در روسیه که ۱۲۴ هزار و ۷۰ نفر گزارش شده بود، بیشتر شده است.   

به این ترتیب، از آغاز همه گیری کرونا در روسیه، ۱۱ میلیون و ۹۸۶ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند.  

ستاد مقابله با کرونا در روسیه، در ادامه گزارش خود اعلام کرد که در شبانه روز اخیر ۶۶۳ نفر بر اثر کرونا در روسیه جان سپرده اند و در مجموع ۳۳۲ هزار و ۱۲ نفر در این کشور قربانی کرونا شده اند.

در همین حال وزارت کار روسیه اعلام کرد که به مراکز اقتصادی این کشور توصیه شده است که حداکثر ممکن کارکنان خود را دور کار کنند.  

 خبرگزاری ریانووستی به نقل از یک مقام روابط عمومی وزارت کار روسیه خاطرنشان کرد که دورکاری کارکنان مراکز اقتصادی دلیلی برای کاهش دستمزد کارکنان نخواهد بود.  

مقام های روسیه برای مقابله با وضع کنونی و غلبه بر موج جدید انتشار کرونا، بر واکسیناسیون عمومی در این کشور و تسریع در تزریق واکسن تاکید دارند.  

روسیه از یک سال پیش واکسیناسیون شهروندان را آغاز کرده است و در زمان حاضر پنج نوع واکسن کرونا به نام های اسپوتنیک وی، اپی واک کرونا، کووی واک، اسپوتنیک لایت و اپی واک کرونا-ان در این کشور تولید شده است.   

بر اساس اطلاعات سایت اینترنتی رسمی واکسیناسیون کرونا، از جمعیت ۱۴۶ میلیون نفری روسیه، حدود ۷۰ میلیون نفر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و ۷۶ میلیون نفر هم یک دُز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین