کد خبر: ۳۰۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
منابع خبری از برگزاری رزمایش حزب‌الله لبنان با سلاح‌های سنگین در صحرای سوریه خبر دادند.
ناطقان: به نقل از العربی الجدید، حزب الله لبنان، سه‌شنبه، رزمایشی را با موافقت نظام سوریه در منطقه صحرای سوریه که تحت کنترل دولت است برگزار کرد.

رزمایش حزب‌الله لبنان در بادیه سوریه


منابع خبری اعلام کردند در این رزمایش، حزب‌الله لبنان، از سلاح‌های‌ سنگین، پرتابگرهای متحرک موشکی و موشک‌های با برد بلند و متوسط استفاده کرد.

این رزمایش در راه مواصلاتی بین دو استان دیرالزور و تدمر، وسط صحرای سوریه سوریه برگزار شد.

یک منبع محلی از شهر "السخنه" در حومه شرقی حمص گفت که در نتیجه برگزار این رزمایش توسط حزب‌الله لبنان و بکارگیری موشک‌ها، هر از چند گاهی صدای انفجار در اطراف منطقه شنیده می‌شد.

از طرف دیگر، جنگنده‌های ارتش ترکیه سه‌شنبه، چهارمین نیروگاه وابسته به نیروگاه گاز و برق "السویدیه" واقع در حومه منطقه "المالکیه" در استان الحسکه در منتهی الیه شمال شرق سوریه را بمباران کردند.

منابع مطلع در این زمینه اعلام کردند که در این بمباران، تعدادی از نیروهای دموکراتیک سوریه(قسد) کشته و زخمی شدند.

علاوه بر این سه‌شنبه بر اثر انفجار مین به جای مانده از داعش در یک خودروی نظامی در صحرای "مسراب"، غرب استان دیرالزور، شرق کشور سوریه‌ یکی از رهبران فلسطینی "لواء القدس" کشته و همراهان وی مجروح شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین