کد خبر: ۳۰۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
سرمای هوا شرایط سختی را در دیدار آمریکا و هندوراس ایجاد کرده بود.
ناطقان: به نقل از استار، در پست توییتری تیم ملی هندوراس آمده است که دو بازیکن در نیمه دوم دیدار با آمریکا به دلیل شرایط آب و هوایی حاکم بر ورزشگاه تعویض شدند.

مسابقات انتخابی کونکاکاف روز چهارشنبه در مینه سوتا با دمای حدود ۳ درجه فارنهایت (۱۶- درجه سانتیگراد) آغاز شد و آمریکا توانست با ۳ گل برابر هندوراس به برتری برسد. بازیکنان هر دو تیم با چند لایه لباس به میدان رفتند و برخی علاوه بر دستکش و پیراهن‌های حرارتی، کلاه نیز پوشیده بودند.

اوشانه نشن، داور جامائیکایی نیز کلاه و دستکش به تن داشت.

هندوراس در نیمه دوم سه تعویض انجام داد و لوئیس لوپز دروازه بان و دو هافبک خود یعنی دیگو رودریگز و رومل کیوتو را از زمین خارج کرد که بعدا مشخص شد دو تعویض به خاطر سرمای زیاد و عدم تحمل این بازیکنان صورت گرفته است.

 آمریکا توانست با گل های وستون مک کنی، پولشیچ و واکر زیمرمان مقابل هندوراس به برتری ۳ بر ۰ برسد. در این منطقه کانادا تقریبا خیالش بابت صعود راحت است و تیم های مکزیک و آمریکا نیز شرایط خوبی برای صعود دارند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین