کد خبر: ۳۰۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
رئیس پلیس مترو پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که از شهروندان به بهانه انجام عملیات بانکی کلاهبرداری کرده بود.
ناطقان: سرهنگ سعید عطاءاللهی: تعدادی از شهروندان به پلیس مترو مراجعه و مدعی شدند که قادر به استفاده از کارت عابربانک نبوده و مرد میانسالی قبول کرد که عملیات بانکی را برای ما انجام دهد که بعد از گذشت مدتی متوجه شدیم مبلغ فراوانی از حسابمان برداشت شده و کارتی که در اختیار ما قرار گرفته، متعلق به شخص ثالث بوده که مشابه کارت عابربانک ما است.

وی افزود: مشخصات ظاهری متهم در اختیار ماموران پلیس آگاهی مترو قرار گرفت، متهم که در حال پرسه زنی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) بود شناسایی و بازداشت شد.

رئیس پلیس مترو تهران با بیان اینکه از این فرد ۶ قطعه کارت عابربانک مربوط به مسافران مترو کشف شد، تصریح کرد: تاکنون ۸ نفر از مال باختگان شناسایی و متهم به همراه اموال مکشوفه در اختیار پلیس پیشگیری تهران برای تحقیقات تکمیلی قرار گرفت.

به گفته وی ارزش مالی اموال کلاهبرداری شده بیش از ۷۰ میلیون تومان است.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین