کد خبر: ۳۰۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
رشید مظاهری سنگربان سابق استقلال پس از جدایی از این تیم، با انتشار یک استوری در اینستاگرامش از فرهاد مجیدی تشکر کرد.
ناطقان: بالاخره داستان رشید مظاهری و استقلال به پایان رسید و سنگربان باتجربه آبی‌ها از این تیم جدا شد. بعد از آنکه مظاهری در این فصل جایی در ترکیب تیمش نداشت و تنها یک بار در دیدار برابر ذوب آهن به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد، او تقریبا در تمام نیم فصل، کار را از روی سکوها و یا در خانه دنبال کرد.

در متن استوری مظاهری آمده است: سلام. ممنونم از استقلال و هوادارای عزیزش که به من اعتبار دادند دوست داشتم با خاطره‌ خوش یا قهرمانی ازتون جدا بشم ولی متاسفانه نشد ممنونم از سردار آجرلو مدیر بسیار توانمند که توی این مسیر خیلی کمک حالم بود ممنونم از فرهاد مجیدی که درسته در کنار ایشون روزهای سختی رو تجربه کردم ولی روزهای خوبی رو هم با هم داشتیم و آدم فراموش کاری نیستم.

مظاهری در پایان با تقدیر از زحمات غلامپور نوشت: از آقا بهزاد و بقیه‌ کادر فنی و تمام هم‌تیمی‌های عزیزم تشکر می‌کنم. خلاصه ببخشید به‌خاطر این یک سال و نیم که شاید می‌تونستم بیشتر و بهتر بهتون کمک کنم.


تشکر جالب مظاهری از فرهاد مجیدی!/عکس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین