کد خبر: ۳۰۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
در ین بخش از قسمت سرگرمی ناطقان طالع بینی روزانه را مشاهده می کنید.


فال روزانه،فال روز
ماه تولدفال روزانه - دوشنبه 18 بهمن 1400
فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: مثبت اندیشی می تواند دنیا را تغییر دهد، و امروز می توانید با برخی از آنها این کار را انجام دهید. مهم نیست که کار چقدر سخت می شود، با گام های خود آن را کنار بگذارید. اگر فکر می کنید که می توانید آن را انجام دهید، انجام خواهید داد. امروز می توانید یک استراتژی تجاری جدید را آغاز کنید.

فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: زمانی که قبلاً برای فعالیت های خاصی صرف کرده اید، ممکن است آن طور که انتظار می رود نتیجه ندهد. امروز تمایلی به سفر ندارید. ممکن است متوجه شوید که خواهان فضای بیشتر و آزادی بیان هستید. قدم زدن با معشوقه تان، دست در دست هم، می تواند نقطه برجسته روز شما باشد.

فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز وقت ملاقات با کسانی است که به شما نزدیک هستند و حتی شاید کسانی که در مقطعی از زمان به شما نزدیک بوده اند. همچنین، زمان احیای دوستی های قدیمی، خاطرات قدیمی و غرق شدن در نوستالژی فرا رسیده است. ممکن است بخواهید یک اثر تاریخی ارزشمند بخرید.

فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: رفتار عجیب و غیر متعارف شما همیشه مورد پسند بسیاری از افراد نیست. اگر فکر می کنید متفاوت هستید، و شاید حتی بهتر از دیگران هستید، توصیه می شود آن را در زیر بغل نگه دارید. دلیلش این است که اکثر مردم ممکن است نتوانند شما را درک کنند. حتی ممکن است برخی از شما احساس ترس کنند.

فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: برخی از مردم دنیا را زیر پای خود دارند. و امروز شما یکی از آنها هستید. با ظاهر باشکوه و نگرش جمعی شما، باز کردن همه درها تنها با یک لمس برای شما آسان است. بنابراین، شما این تجمل را دارید که انتخاب کنید - یا خود را از طریق چندین راه مانند فیلم، تئاتر و موسیقی سرگرم می کنید، یا با مهارت های اجرایی برتر خود سرگرمی هستید. صرف نظر از اینکه چه تصمیمی می گیرید، در هر دو برتری خواهید داشت.

فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: امروز سایه ای در ذهن شما بزرگ می شود. که یک ترس ناشناخته روز شما را آزار خواهد داد. اما برای پیاده روی آماده باشید. به احتمال زیاد در نهایت برای همکاران خارجی خود خرج خواهید کرد. گانشا می گوید مراقب این هزینه ها باشید.

فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: هیچ چیز مجانی نمی شود - این را در نظر داشته باشید زیرا ممکن است مجبور شوید برای موفقیتی که امروز می خواهید، حق الزحمه خود را بپردازید، به خصوص اگر پروژه جدیدی باشد که انجام داده اید. آماده باشید که زمان و تلاش قابل توجهی را در تلاش های خود سرمایه گذاری کنید. از پول مازاد می توان برای خرید دارایی های جدید استفاده کرد که ممکن است در آینده سود سهام پرداخت کند. یا آن را یا در بانک بگذارید.

فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: امروز احتیاط کنید. احتمال قوی وجود دارد که یک چشم بد ممکن است به طریقی به شما حمله کند. بنابراین، مراقب باشید. و به یاد داشته باشید، هر روز یک تجربه و یک درس به همراه دارید. یاد بگیرید و ادامه دهید.

فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: شانس بانو امروز برای شما همه لبخند است. ناگهان احساس می کنید که می خواهید چند کار انجام دهید و تبدیل به یک جک همه می شوید. این احتمالاً شما را در طول روز مشغول نگه می دارد. در صورت نیاز، همکاران و همسالان شما به شما کمک خواهند کرد.

فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: صبر زمانی آزمایش می شود که در مشکل باشد. امروز می توان صبر شما را امتحان کرد، ترفند در حفظ آرامش شماست. از وارد شدن به مشاجره یا درگیری با اطرافیان خود بپرهیزید، زیرا ممکن است شانس با شما همراه نباشد.

فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: همه چیز امروز به سختی حرکت می کند. اما درست مانند لاک پشت ضرب المثل، به نظر می رسد که شما در مسابقه برنده می شوید، زیرا فرصت های زیادی برای شما پیش خواهد آمد. هیچ مشکل نقدی وجود نخواهد داشت، بنابراین نیازی نیست که در این مورد خواب خود را از دست بدهید.

فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: تمرکز امروز بر روی کودکان خواهد بود. در حالی که آنها عامل سهم ناعادلانه ای از سردرد شما خواهند بود، از توانایی آنها برای پیشبرد موقعیت، فقط با کمی مربی شگفت زده خواهید شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین