کد خبر: ۳۰۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: شرور قاتل بعد از ۷ سال زندگی مخفیانه در ورامین دستگیر شد.
ناطقان: سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح دوشنبه ۱۸ بهمن از دستگیری یکی از اراذل اوباش سطح یک شهرستان پیشوا که دارای اتهاماتی از قبیل قتل ، تیراندازی ، اخلال در نظم عمومی و نزاع دسته جمعی ، نقص عضو افراد و انواع شرارت ها می باشد و به مدت ۷ سال در استان های مختلف کشور متواری بوده با رصد اطلاعاتی دقیق پلیس پلیس پیشوا ، شب گذشته پس از حضور در مخفیگاهش واقع در ورامین در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شد.


دستگیری قاتل فراری بعد از ۷ سال

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه این اقدام مقتدرانه ماموران باعث ایجاد آرامش و رضایتمندی مردم شد ، خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان خادم مردم به استناد قانون با افرادی که نظم عمومی را برهم بزنند و برای مردم ایجاد نا آرامی و مزاحمت کنند با قدرت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین