کد خبر: ۳۰۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
دبیرکل ناتو اعلام کرد که با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در یک گفت‌وگوی تلفنی درباره تنش بر سر اوکراین صحبت کرده است.
ناطقان: «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: من با رئیس جمهوری اردوغان درباره اقدام روسیه در تقویت تجهیزات و نیروهایش در اوکراین و اطراف این کشور صحبت کرده‌ام.

وی با تاکید بر اینکه ناتو همچنان آماده گفت‌وگو با طرف روس درباره اوکراین است، افزود: از اردوغان به خاطر حمایت فعال و مشارکت شخصی‌اش در یافتن راه حل سیاسی برای حل بحران اوکراین تشکر کردم و از حمایت عملی قوی ترکیه از اوکراین استقبال کردم.

اظهارات غرب درباره حمله احتمالی روسیه به اوکراین در حالی است که روسیه بارها در سطوح مختلف اتهامات کی‌یف و پایتخت‌های غربی در مورد احتمال «تهاجم روسیه» به اوکراین را رد کرده است.

در ماه‌های اخیر، اظهاراتی در غرب و همچنین در کی‌یف درباره احتمال حمله نظامی روسیه به اوکراین مطرح شده است.

کرملین بارها این «ادعاهای بی‌اساس» را رد کرده و هدف از انتشار آنها را «تشدید تنش‌ها» نامیده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین