کد خبر: ۳۰۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
درحالیکه رییس جمهور فرانسه در دیدار امروز با همتای روس خود در کرملین موضوع اوکراین را مهم توصیف کرد، پوتین گفت: می بینم که ماکرون چقدر تلاش می کند تا بحران داخلی اوکراین را حل و فصل کند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه هم اکنون در کاخ کرملین با «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی راشا تودی، گفتگوهای حضوری رییس جمهور روسیه در ۲ سال اخیر اکنون در کاخ کرملین در مسکو آغاز شده است.

رییس جمهور روسیه در آغاز این دیدار گفت: مسائل زیادی انباشته شده اند که باید مستقیماً مورد بحث و گفتگو قرار گیرند.

بر اساس اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» در ادامه اضافه کرد: نگرانی‌های امنیتی مشترکی داریم و می خواهم از مشارکت پاریس در حل این مشکلات تشکر کنم. می بینم که ماکرون چقدر تلاش می کند تا بحران داخلی اوکراین و سایر مشکلات امنیتی را حل و فصل کند.

«امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه نیز در این دیدار گفت: لازم است همه در قبال امنیت رفتار مسئولانه ای داشته باشیم. گفتگو در این باره ضرورت دارد. موضوع اوکراین بسیار مهم است و همراه با موضوعات دیگر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

ماکرون پس از پایان این سفر یعنی فردا سه شنبه عازم اوکراین خواهد شد تا با مقامات این کشور ملاقات کند.

هدف ماکرون از سفرهای مذکور حل و فصل بحران ادعایی غرب بر سَر اوکراین است.
منبع: مهر
برچسب ها: پوتین ، ماکرون ، دیدار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین