کد خبر: ۳۰۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
رئیس دانشگاه الفرات سوریه اعلام کرد که اشغالگران آمریکایی و مزدوران آنها ساختمان‌های این دانشگاه در شهر حسکه را بمباران کردند که خسارت شدیدی به آن وارد شده است.
ناطقان:  به نقل از خبرگزاری سانا، دکتر «طه خلیفه» رئیس دانشگاه الفرات سوریه اعلام کرد که حملات اشغالگران آمریکایی و شبه نظامیان قسد به ساختمان‌های دانشگاه و بمباران شعبه‌های آن در شهر حسکه مسئله‌ای خطرناک و تهدیدی برای هزاران دانشجویی است که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

آمریکایی‌ها دانشگاه الفرات در حسکه را بمباران کردند

رئیس دانشگاه الفرات با اشاره به اینکه شبه نظامیان «قسد» تجهیزات فنی و آزمایشگاهی این دانشگاه را در حسکه به سرقت بردند، گفت: هزینه تجهیزات سرقت شده ده‌ها میلیارد لیر برآورد شده است.

روز دوشنبه شبه نظامیان قسد به دانشگاه الفرات حمله کردند و دانشکده کشاورزی در غرب حسکه را بستند و از ورود کارکنان آموزشی و اداری به داخل دانشکده جلوگیری کردند.

آمریکا با اشغال مناطق شرق و شمال شرق سوریه بیش از ۲۸ پایگاه نظامی احداث کرده است. شبه نظامیان قسد به ابزار آمریکا در این مناطق تبدیل شده‌اند. هدف اصلی آمریکا از اشغال بخش‌هایی از سوریه علاوه بر غارت نفت و منابع زیر زمینی سوریه تلاش برای حضور دائمی در بخشی از خاک سوریه است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین