کد خبر: ۳۰۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
رییس مرکز تولید و فنی سیما تاکید کرد، مراسم تهران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ١٢ نقطه پوشش داده می شود.
ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مهرداد عظیمی ـ رئـیس مرکـز تولید و فنی سازمان صداوسیما ـ در جمع مدیران تولید و فنی شبکه های سیما و مدیران حوزه فنی گفت: با اختصاص ١٠ واحد سیار و استفاده از لینک و فیبر، مراسم یوم الله ٢٢ بهمن امسال در ١٢ نقطه شهر تهران پوشش داده می شود.

رئیس مرکز تولید و فنی صداوسیما با توجه به شرایط کنونی تهران که به واسطه پیک ششم و اوج گیری اُمیکرون در حالت قرمز قرار گرفته است، گفت: به دلیل اهمیت رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا، جشن پیروزی انقلاب امسال نیز به صورت موتوری و خودرویی با حضور مردم غیور پایتخت برگزار می شود و برای پوشش این رویداد، مرکز تولید و فنی سیما اقدامات و تمهیدات لازم را در نظر دارد.

وی با قدردانی از همه بخش های سازمان به ویژه معاونت توسعه و فنـاوری رسانه گفت: با توجه به اهمیت انکارناپذیر یوم الله ٢٢ بهمن و پاسداشت این روز تاریخی، با هم افزایی بین بخشی، کلیه مدیران این مرکز و همکاران خبره، دارای تجربه و تعهد در جشن پیروزی انقلاب حضور میدانی دارند.

وی همچنین از به کارگیری سه پرنده برای تصویربرداری هوایی از حضور حماسی مردم (به شکل خودرویی و موتوری) در روز ۲۲ بهمن خبر داد.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما در ادامه با بیان اینکه با تمهیدات و برنامه ریزی صورت گرفته، تصاویر متنوع و با کیفیت در اختیار شبکه ها قرار می گیرد تا تصاویر این حماسه حضور معنادار و متفاوت از سیما به نحو شایسته پخش شود.

مرکز تولید و فنی سیما به عنوان بزرگترین مجموعه تخصصی سازمان صداوسیما محور و مرکز ثقل پوشش ویژه برنامه هایی چون راهپیمایی، انتخابات و ... است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین