کد خبر: ۳۰۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
سخنگوی کرملین امروز درباره سفر پوتین به ترکیه اعلام کرد: این سفر طبق توافق پوتین و اردوغان انجام خواهد شد؛ اما تاریخ دیدار رؤسای جمهور دو کشور با توجه به وضعیت کرونا تعیین خواهد شد.
ناطقان: به نقل از شبکه تلویزیونی راشا تودی، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز سه شنبه در سخنانی به تشریح دیدار رؤسای جمهور روسیه و ترکیه پرداخت.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در بیانیه مطبوعاتی امروز خود در پاسخ به این سوال که آیا مقدمات سفر پوتین به ترکیه در حال انجام است یا خیر، گفت: در واقع رخ‌دادِ چنین سفری از سوی رئیس جمهور روسیه به ترکیه در آینده وجود دارد و ما قبلاً نیز در مورد آن صحبت کرده‌ایم.

«دیمیتری پسکوف» اضافه کرد: این سفر طبق توافق پوتین و اردوغان انجام خواهد شد؛ اما دیدار مذکور با توجه به وضعیت اپیدمیولوژیک (کرونا) روی خواهد داد.

بیانیه مطبوعاتی کرملین در این باره می‌افزاید: این موضوع از طریق مجاری دیپلماتیک مورد توافق قرار خواهد گرفت.
منبع: مهر
برچسب ها: پوتین ، اردوغان ، دیدار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین