کد خبر: ۳۰۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از حمله مسلحانه شکارچیان به محیط‌بانان میانکاله خبر داد و گفت: تعدادی از شکارچیان بندر ترکمن به میانکاله حمله کرده که تعدادی از آنان دستگیر و ادوات آنان ضبط شد.
ناطقان: حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از حمله مسلحانه شکارچیان به محیط‌بانان میانکاله خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از شکارچیان بندر ترکمن به میانکاله حمله کرده که تعدادی از ادوات آنان  دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه حمله این شکارچیان به محیط بانان طی دو مرحله صورت گرفت، گفت: بار دوم تعداد زیادی از شکارچیان به میانکاله حمله کردند و این بار حتی شروع به تیراندازی مستقیم به سمت محیط‌بانان  کردند اما محیط‌بانان واکنش تندی نشان ندادند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به حضور نیروهای انتظامی در منطقه، افزود: با کمک نیروی انتظامی تعدادی از شکارچیان دستگیر و ادوات آنان ضبط شد ولی امروز روز آرامی بود و مشکلی نداشتیم.

این مسوول بیان کرد: این منطقه از میانکاله که درگیری رخ داده از لحاظ سیاسی در حوزه گلستان و از لحاظ محیط زیست تحت مدیریت استان مازندران است که انتظار داریم مجموعه استانداری در این زمینه نسبت  تدابیر لازم را اتخاذ کند.

ابراهیمی کارنامی با تاکید بر اینکه محیط زیست متعلق به همه است  خاطرنشان کرد: مرزهای مدیریتی اکولوژیک، الزاما منطبق بر مرزهای جغرافیایی نباید باشد که امیدواریم با مذاکراتی که قرار است طی روزهای آینده انجام شود این مشکل حل شود.

وی در پایان خواستار برخورد جدی با متخلفان شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین