کد خبر: ۳۰۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ تن سیب زمینی احتکاری به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.
ناطقان: سردار «علی اکبر جاویدان» گفت: با اطلاع ماموران پلیس سنقروکلیایی از وجود مقدار زیادی سیب زمینی احتکار شده در بخش "سطر"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.


وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی سنقروکلیایی و ماموران انتظامی بخش سطر پس از کشف محل احتکار و هماهنگی با مراجع قضائی، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده ۹۰ تن سیب زمینی احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۱ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده های احتکار و قاچاق کالا را از مهمترین اولویت های پلیس در حوزه جرایم اقتصادی عنوان کرد و گفت: اجازه نمی دهیم عده ای سودجو به خاطر منافع شخصی باعث کمبود کالا و محصولات اساسی در بازار شوند.

کشف ۱۶ دستگاه تلویزیون قاچاق در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۱۶ دستگاه تلویزیون قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران انتظامی جوانرود حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ "بهروز فخری " اظهار داشت: در بازرسی های انجام شده ۱۶ دستگاه تلویزیون قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ فخری در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین