کد خبر: ۳۰۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
در ین بخش از قسمت سرگرمی ناطقان طالع بینی روزانه را مشاهده می کنید.


فال روزانه،فال روز
ماه تولدفال روزانه - پنجشنبه 21 بهمن 1400
فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: بالاخره متوجه می شوی که نزدیک و عزیزت را نادیده گرفته ای. و اکنون، تلاش زیادی برای جبران آنها برای شما هزینه خواهد داشت. شام در بهترین رستوران، سفر، تئاتر، خرید در یک بوتیک شیک... آماده باش برای ولخرجی!

فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز قرار است روی تقویت ظاهر خود تمرکز کنید. به جای تلاش برای جلب رضایت از درون خود، لباس های زیبا و مدل موی خود را به رخ می کشید. بازدید از سالن زیبایی را نمی توان رد کرد. ظاهر جدید شما را فوق العاده با اعتماد به نفس و تاثیرگذار می سازد و باعث می شود که دیگران شما را در دید کنونی ببینند. هیچ ترسی نداشته باشید روز بسیار خوبی در پیش دارید.

فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز، روز نوید حساسیت و شفقت را برای شما می دهد. می توانید با اعضای خانواده خود سفری را برنامه ریزی کنید. همچنین ممکن است پول خود را در شرکت های مالی مختلف سرمایه گذاری کنید، زیرا تضمین آینده خانواده تان مهمترین چیز در ذهن شما خواهد بود. علاوه بر این، مقدار زیادی برای رفع نیازهای آینده نیز پس انداز خواهید کرد.

فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: وقت آن است که خود را وقف کار خود کنید. اگر به دنبال امتحان کردن چیزهای جدید هستید، امروز ممکن است روز خوبی برای این کار نباشد. کارها را به روشی که تاکنون انجام داده اید انجام دهید. تنها چیزی که نیاز دارید کمی تنظیم نگرش است. امروز احتمالاً با یک دوست قدیمی آشنا خواهید شد و مشغول یادآوری خاطرات با هم خواهید شد.

فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: وقتی صحبت از حفظ تعادل در هر رابطه ای می شود، برای دیگران الگو قرار می دهید تا از آن پیروی کنند. این مانند نور درونی است که شما را به سوی همزیستی شادی آور هدایت می کند، اگرچه، گاهی اوقات ممکن است مستلزم انجام برخی اعمال فداکاری باشد. شما ممکن است انتخاب کنید که یک بحث را ببازید تا دلها را به دست آورید. فقط به یاد داشته باشید که شکست در یک نبرد گاهی اوقات تنها راه برای پیروزی در جنگ است. در این روز شگفت انگیز زبان خود را کوتاه و شیرین نگه دارید.

فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور:دروازه های ذهن را باز کنید و اجازه دهید تخیل شما جریان یابد. در بهترین حالت خلاقیت خود، امروز به دنبال نوآوری و خلاقیت خواهید بود. شانس با شما خواهد بود و حتی چیزهایی که ریسک کرده اید ممکن است به سمت شما متمایل شوند. سطح انرژی شما به طور غیرعادی بالا خواهد بود و نسبت به تمام کارهایی که انجام می دهید احساس اشتیاق خواهید داشت. روز خوبی برای سازماندهی رویدادهای اجتماعی برای خانواده و دوستان است.

فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: هر کس رویایی دارد، اما تنها تعداد کمی از آنها شانس تحقق آنها را دارند. امروز در میان افراد خوش شانس باشید زیرا می بینید که پروژه رویایی شما تحقق یافته و اولین گام های خود را به سمت آینده ای موفق برمی دارد. اما همه چیزهای خوب شروعی فروتنانه دارند. آنچه مهم است این است که شما یک رویا دیده اید، و دیدن آن سخت ترین قسمت بود.

فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: شما فردی رویایی هستید و امروز برای ساختن آینده ای موفق تلاش می کنید. اما انتظار یک نتیجه فوری ناعادلانه خواهد بود. برای ایجاد این تغییرات پویا در زندگی خود باید صبر داشته باشید. صبر کنید و تماشا کنید، صبر میوه های شیرین درو می کند!

فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: امروز تمایل به مذهبی خواهید داشت. گوش دادن به موسیقی ملایم و ساز اعصاب شما را آرام می کند. شما همچنین می خواهید به روزهای مدرسه برگردید و در داستان های پلیسی و معلق نانسی درو یا پسران هاردی جستجو کنید. بچه بودن لذت بخش بود، اینطور نیست؟

فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: هر روز یک روز نیست. و امروز یکی از آن روزهایی است که به شدت گیج می شوید. در حالی که نمی توانید از شر احساسات منفی خلاص شوید، سخت کوشی شما نتیجه داده می شود و پایه ای قوی برای آینده ایجاد می کند. شما متوجه نخواهید شد که آیا نسبت به دستاوردهای خود احساس خوبی داشته باشید یا غم و اندوه ناشی از سردرگمی را تجربه کنید.

فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: پر از ایده های جدید، می خواهید دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنید! شما بهترین های خود را در یک تیم خواهید داد و طرح ها و راه حل های عالی ارائه خواهید کرد. در گردهمایی ها و کارهای اجتماعی، شما همچنان جذاب باقی خواهید ماند و مردم را با یک لطف اجتماعی شگفت انگیز تحت تأثیر قرار می دهید.

فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: خانه جایی است که کوره ای است که مشکلاتی که امروز باید با آن دست و پنجه نرم کنید در آن دود می شود. فرار از مشکلات به سادگی شما را از نفس می اندازد. عاقلانه تر است که بدون از دست دادن دیدگاه خود، موضع بگیرید و راه حلی برای درگیری های کوچک بیابید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین