کد خبر: ۳۰۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
ائتلاف سعودی اذعان کرد که فرودگاه «أبهاء» در عربستان توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن هدف قرار گرفته است.
ناطقان: به نقل از المسیره، ائتلاف سعودی اذعان کرد که فرودگاه «أبهاء» در عربستان توسط ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هدف قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی در عین حال مدعی شده است که موشک شلیک شده توسط یمنی‌ها به فرودگاه أبهاء رهگیری شده است! ارتش یمن تاکنون بیانیه‌ای در این زمینه صادر نکرده است.

ائتلاف سعودی همچنین عنوان کرده است که ترکش‌های موشک شلیک شده به سمت فرودگاه أبهاء به زخمی شدن ۴ نفر منجر شده است. هفته قبل، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرده بود: در عملیات «طوفان یمن ۳» عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم. ارتش یمن در عملیات مذکور، اهداف استراتژیک در ابوظبی را به وسیله موشک‌های ذوالفقار هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن یادآور شد: همچنین اهداف حساس و حیاتی در شهر دبی امارات نیز بمباران شدند. بمباران دبی به وسیله پهپادهای صماد ۳ انجام شد. یک بار دیگر اعلام می‌کنیم که امارات تا زمانی که در تجاوز علیه یمن مشارکت دارد، ناامن باقی خواهد ماند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین