کد خبر: ۳۰۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در جنوب شرق کشور کاهش محسوس 8 تا 10 درجه‌ای دما را داریم و فردا در سواحل خزر، اردبیل و خراسان شمالی دما 6 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.
ناطقان: محمد اصغری درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز یکشنبه بارش برف در ارتفاعات زاگرس جنوبی داریم و در فارس، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب یزد و جنوب اصفهان بارش باران داریم.

وی ادامه داد: امروز در جنوب شرق کشور کاهش محسوس 8 تا 10 درجه‌ای دما را داریم و فردا در سواحل خزر، اردبیل و  خراسان شمالی دما 6 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا در بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده داریم و سامانه بارشی به تدریج از جنوب‌شرق خارج می‌شود.

اصغری افزود: روز آینده در سواحل خزر بارش باران و در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی بارش پراکنده برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از سه‌شنبه 26 بهمن با گذر متناوب امواج تراز میانی جو در سواحل غربی خزر و بخش‌هایی از شمال‌غرب کشور بارش برف و باران داریم و این شرایط جوی روز چهارشنبه 27 بهمن در نوار شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا در نوار شرقی کشور وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و در مناطق مستعد، خیزش گرد و  خاک دور از انتظار نیست.

اصغری درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری، گاهی با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 11 و 2 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دمای 24 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و یاسوج با کمینه دمای 6 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: فردا در 17 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین